میلاد باران به نام این آخرین باره

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

میلاد باران به نام این آخرین باره

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میلاد باران به نام این آخرین باره ...

Download New Music By Milad Baran Called In Akharin Bare

دانلود آهنگ میلاد باران به نام این آخرین باره


 

متن آهنگ میلاد باران این آخرین باره

نه پاتو میبوسم این آخرین باره

این بوسه ها تنها از روی اجباره

لب هاتو میبوسم بی ذره ای احساس

احساسمو کشتی هر وقت دلت میخواست

فردا میون ما چیزی نمیمونه

فردا تموم میشه میری از این خونه

میری که داغون شم اینو خودم میخوام

حس میکنم طعم اشکاتو روی لب هام

فردا میون ما چیزی نمیمونه

فردا تموم میشه میری از این خونه

میری که داغون شم اینو خودم میخوام

حس میکنم طعم اشکاتو روی لب هام

بی تو همین لحظه دستای تو سرده

میبوسمت اما کی عاشقت کرده

لب های تو خوشرنگ اما خطاپاره

میبوسمت بازم این آخرین باره

این آخرین باره

این آخرین باره

فردا میون ما چیزی نمیمونه

فردا تموم میشه میری از این خونه

میری که داغون شم اینو خودم میخوام

حس میکنم طعم اشکاتو روی لب هام

فردا میون ما چیزی نمیمونه

فردا تموم میشه میری از این خونه

میری که داغون شم اینو خودم میخوام

حس میکنم طعم اشکاتو روی لب هام

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download



مطالب مرتبط